۹ دی ۱۳۹۰، ۱۹:۱۹
کد خبر: 30740660
T T
۰ نفر

تهران - سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در واكنش به حضور 'مصطفي دنيزلي' در پرسپوليس، گفت: با حضور اين مربي نامدار بدون ترديد پرسپوليس تيم بهتري خواهد شد اما سرخ پوشان را با دنيزلي هم مي بريم.

به گزارش روز جمعه ایرنا،'پرویز مظلومی' در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: بازی خوبی را از تیم های استقلال و شهرداری یاسوج شاهد بودیم و به خوبی می دانستیم كه حریف ما روی به ضد فوتبال نمی آورد.

وی ادامه داد:بازیكنان شهرداری یاسوج دوندگی خوبی در زمین داشتند اما در نهایت قدرت تیمی استقلال بود كه موجبات پیروزی ما را فراهم كرد.

مظلومی با گلایه از مهاجمان تیم استقلال گفت: از مهاجمان تیم گلایه مند هستم، چراكه آنان نباید به این راحتی فرصت های گلزنی را از دست بدهند و این مساله نمی بایست در دیدارهای حساس تكرار شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه چرا استقلال تنها به ارسال توپ های بلند روی آورده بود خاطرنشان كرد: در این دیدار هم با استفاده از توپ های بلند و هم با نشانه گرفتن عمق دفاع حریف فرصت های خوبی برای گلزنی كسب كردیم.

مظلومی در مورد مهاجم جدید استقلال گفت: وی بازیكن خوبی است و امروز نیز بیست دقیقه به میدان رفت تا با شرایط تیم آشنا بشود.

وی در مورد شرایط 'جاسم كرار' هافبك عراقی استقلال اظهار داشت: این بازیكن به احتمال فراوان با 'مهرداد پولادی' هافبك مس كرمان معاوضه خواهد شد.

وی با اشاره به جدایی فرهادمجیدی از استقلال گفت: با جذب این مهاجم صربستانی و بازگشت میلاد میداوودی و خسرو حیدری بدون تردید استقلال تهران مشكلی در خط حمله نخواهد داشت.

وی در مورد دیدار نهایی جام حذفی نیز گفت: برای ما فرقی نمی كند این دیدار در كدام شهر برگزار شود، چراكه شاهین تیم قدرتمندی است و بدون تردید كار سختی برابر آنان خواهیم داشت.

وی در پایان اظهار داشت: از این پس تمام تمركز تیم برروی دیدار با سپاهان در لیگ برتر خواهد بود تا بتوانیم این تیم قدرتمند اصفهانی را از پیش روی برداریم.

گفتنی است، تیم استقلال تهران با برتری برابر شهرداری یاسوج به دیدار نهایی جام حذفی راه یافت و حریف شاهین بوشهر شد.

3783**1440